vrijdag 12 oktober 2012

achter de schermen (6)

word gebeld door de werkgever van de verkeersregelaars, of ik ze de foto's toe kan sturen die ik gister en eerder maakte. krijgen de mannen ze ingelijst cadeau op een personeelsfeest (shhhttt). en dat het een goed stuk was, mooi geschreven.



wel waren ze gebeld door rijkswaterstaat, die gans niet blij was dat zulke dingen gepubliceerd worden zonder dat zij het weten. met rws altijd gedoe. die mensen hebben tenen zolang als de westerscheldezeelandbrug. terwijl ik hen had gevraagd om medewerking bij de interviews. krijg ik na dagen antwoord dat ik dat via de gemeente moet regelen. en dan nu dit. als ze dan gewoon rechstreeks bellen, nee hoor.


vorig jaar ook al gedoe vanwege een stukje over dat het zo snel opschoot met de nieuwe a12. heen en weer bellen over komma's, terwijl de teneur van het stuk louter positief was.

onderin mijn mailbox heb ik nog een mail van rws van jaren terug, toen een vraag van mij door vele handen is gegaan en ook pas dagen later beantwoord. onder dat antwoord de doorstuurmails waarin ook de volgende strofe:

beste ........., kun jij hier antwoord op geven. maar pas op, dit is een hele vervelende journalist!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten