woensdag 10 april 2013

achter de schermen (24)

gisteren twee, nee zelfs drie leuke dingen: eerst een bannertje verkocht aan de lokale koffiewinkel -hulde marion- daarna in die koffiewinkel koffie gedronken en gespart met rommelrug -eindelijk een gezicht bij- en vervolgens aan de verkeerde kant van de camera gestaan toen ik werd geinterviewd over hillridge. in kader van onderzoek naar vernieuwingen in lokale nieuwsvoorzieining is hillridge eruit gepikt en dus moest ik wat zeggen

teleurstellend was verder de reactie van de stichting golfbaan op vragen van hillridge: er is daar een kwestie, moet ik over schrijven, dus bel ik eerst de secr (een raadslid) op, die zit in overleg bij wethouder homan. bel ik de penningmeester (nog een raadslid) op: ligt ziek in bed. bel ik de vz(een ambtenaar) op, die is in overleg met wethouder homan en de secr van de golfclub. bel (voicemail) en sms ik wethouder homan of die enz. geen reactie. gehele middag geen reactie. uiteindelijk maar het laatste bestuurslid gebeld (nog een raadslid, maar een met waarschijnlijk minder boter op het hoofd) die mij de geschiedenis van de golfclub uit de doeken doet. waarvan akte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten